Tuesday, March 1, 2011

DalaM IngATan..

okey seperti yang pernah di inform dulu, aku sikalang training under Biotechcorp tuk 6 bulan,,3 bulan blaja n 3 bulan lg praktikal,,syukur alhamdulillah aku da dapat tmpt praktikal n insyaallah aku akan diserap tuk keje terus kat company tu,,alhamdulillah,,tp kt area sini je,,x minta pun kt luar negeri,,huhuhuh,,
Ari ni merupakan 1st day aku kt One Biotech,,tempat die sangat hapening,,aku akan develop vaccine tok chicken,,so doakan aku bjaya yaa!!erm,,,masing2 da wat haluan sendiri,,pasni susah nk jumpe da,,jumpe pun pas 3 bulan lg tuk graduation day,,yeay!!banyak sangat kenangan ngn bdak2 BeST program..im gonna misz u oll,,hukhukhuk...ni de serba sedikit pic yg aku nk kongsikan bsame korg,,tgk yaaa...


ni time kt sogo,,lepaking..

mira- my best fren,,

mmg bz time ni yerkkk,,bkn tipu2,,

mkn2 day,,best sgt2,,


tuka2 adiah,,n posing ngn hadiah masing2,,

ni la adiah kami,,,siap ade pisau lg,,mmg tbaekkk,,

McBio gurl,,

McBio

ni time bisnes plan presentation..

dak2 McBio..

style!!

dr kiri: mira,aku, ann, laila n ija,,

wif kak hana..

kak ana yg sporting gle..best sgt2,,



ann n ija,,

McBio World Sdn Bhd..

judges,,

souvenier dr SEED,,cantik!!






me, ija n laila,,

with our CEO: tokmat...terbaek,,

2 comments:

Cik Bucken said...

mestiii ko sedihh kannnnn. aku pon sedihhhhhh!!!

fIEda DiDa said...

aku sangat2 la cdey..
banyak sangat kenangan bersame korg....