Saturday, March 5, 2011

Pagi Sabtu Yang Sungguh Indah,,

okeh memandangkan pembayaran saman di lanjutkan sehingga seminggu so pagi2 lg mak aku da kejut kn aku tuk g bayar saman,,what??pagi?? ouhhhh,,malasnye aku nk ikut..nk tido lahhhh!!!tp dengan suare die yg garang tu membuat kan aku TERpaksa bangun,,kang ade gak yang kne jirus ngn air ni,,dengan sepantas kilat aku bangun,,,bersiap,,n rushing2 turun ke bwh,,kiteorg g byr saman kt pejabat pos je,,malas nk g beratur kt pjbt polis trafik,,opkos rmai org!!! mcm gmbr kt bawah ni,,,kan2..


nk taw x kne bayar bpe?rm300!!!!!!ouh banyak nye,,kne bayar 2 saman total die ekceli rm600 tp nasib baik ade diskaun 50%..so bayar rm300 je,,yeahhh..




so pas bayar saman aku pun dok bodek mak aku tuk belanje mkn kepsi,.,so mak aku ckp oke je..yeay!!!!boleh mkn kepsi,,lame x mkn,,hahahhhaha,,poyo giler,,so aku decide tuk ambik set ni je,,xnk mkn bnyk2,,hahhaha..


 nyum2!!jemput2,,hehhehe,,

No comments: