Friday, July 8, 2011

suka-suki di gunung kinabalu,


assalamualaikum,,,hye sume,,halluuuuuuu,,

sekarang dah pukul 11.30 malam tapi aku still tak mandi manda lagi,,,bau busuk dowhhhh,,,kahkahkah,,

erkkkk,,balik dr gym terus mengadap laptop..
aku sangat addict dengan fb + blog + email laaaa,,
setiap kali mengadap laptop mesti nak kena buka benda alah ni dulu walaupun takde cete yang terbaru nak di kongsi kan,,
aishhhhh...'fieda,,u never changed la',,,
hahaha,,ni ayat budak opis aku..
suka sangat sakat aku,,huhu,,

orait,,tadi aku bukak fb,,tgk diorang tagged aku kt video kinabalu ri tu,,
aloooooo,,rindu pulak kat sabah!!!!
ermmmmm,,,nak g lagi!!!hukhukhuk,,
insyaallah kalau umur panjang nak g lagi wlaupun tak naik gunung,,
g pulau pun ok gak..best taw!!
ekceli aku suka sangat environment kat sabah..beshhh!!tempat2 dia pun dekat2 je,,
xpayah susah payah  naik bas pun,,
pasar philipine yang kaya dengan barang2 souvenier pun dekat je,,
so duit 2 macam air je aku tengok..sekelip mata duit da abes,,
nasib baik aku menabung sket,,kalau x,melopong je aku tengok orang lain soping,,,,,
aishhhh..haha..
tapi kenangan kat sana memang tak dapat dilupakan,,,enjoy sesangat weiii,,
best giler!!tak dapat di ungkapkan dengan kata2,,,chewahhhh,,hahaha..
dengan kengkawan yang sporting ngan gile2,,sonok oooo,,
macam dah jadi 1 family da,,
syukenya!!!hahaha,,
so korang tengok taw video tu,,best sesangat,
jangan lupe anta komen k,,
tayunk korang!!!

No comments: