Saturday, July 2, 2011

Selamat Hari Lahir Abah..

2hb julai merupakan hari kelahiran arwah abahku,,Kamarudin bin Abdullah,,da takde peluang tuk menyambut hari jadi nya lagi,ayahku sudah pergi mengadap ILLAHI,,,takde peluang lagi tuk peningkan kepala memikirkan apa yang patut bagi sempena hari jadinya.,tidak mungkin waktu itu kembali semula,,TIDAK!!!walaupun tidak dapat memberi ucapan padanya lagi,,aku sentiasa mendoakan semoga rohnya di cucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman,,abah,,ketahui lah bahawa aku sentiasa mengingatimu dan sentiasa menyayangi dirimu,,aku sentiasa menghadiahkan surah al-fatihah untukmu abah,,I LUV U so muchhh,,tak sabar untuk berjumpa dengan abah kat sana,,

dalam ingatan,,Saya sayang abah selamanya,,

1 comment:

Azrul Adnan said...

baru aku tahu..al-fatihah..sedih doh..aku masih x dpt terima tokwan aku dh x da..