Tuesday, February 15, 2011

benci..benci,,benci,,

tak suke..tak suke..tak suke macam ni,,,nape?
ari ni da genap seminggu dia x kol n msg aku,,nape lahai??? 
da beralih arah ke?klu ye,,berterus terang la,,jangan diam mcm ni,,,aku stress la,,,
jgn nk ego sgt la wahai lelaki...kang melepas baru tahu,,


andai kata hubungan aku x dapat diselamatkan lagi,,,kompem pasni aku nak minta tolong mak aku pilihkan jodoh untuk aku,,pastu suruh die datang meminang n terus kawin je,,abis cete,,xyah nak bercinta lame sgt,,bnyk dugaan weh,,,lepas satu satu masalah timbul..baik bercinta pas kawin je,,senang n best kot,,,xyah nk hadapi banyak masalah,,,relax n cool,,biasenye orang cakap pilihan mak kite adalah tepat,,so mari la kite cube,,


tp,,,ermmm,,sygnye,,da 4 tahun kot aku kapel ngn die,,cdeyla,,klu dia da ade orang lain aku doakan kebahagiaan die,,aku sedar aku x sempurna,,mungkin aku x sesuai untuk dia,,mungkin aku x layak untuk die,,aku sedar aku sangat kerdil di sisi dia tapi wahai lelaki,,terima la aku seadanya,,,takde 1 manusia pun yang sempurna,,jangan la mainkan perasaan orang mcm ni,,jangan sampai dibalas balik sudah la,,takpe lahhh,,,biasenya perempuan baik adalah untuk lelaki baik dan perempuan jahat adalah untuk lelaki jahat..ade la yang nak kat aku tu,,,hahhahah ( nak hiburkan ati sikit),,

2 comments:

amoi.. said...

kahkahkahh..
yeaahhhh,,dats true ..
rilexx sis ..
t ader nye bf tokk koo tuuhh

fIEda DiDa said...

huhuhuhu,,
insyaallah...
maknanya dia bukan untuk aku,,
ade yang lebih baik untuk aku,,
doakan moga dia bahagia dengan kehidupan dia skrg ni,,
peace~~~