Tuesday, February 15, 2011

so sad,,

sgt2 cdey untuk dikongsikan dgn korg,,,
aku da break dengan si dia,,
aku tanye ape sebab die nak break..
n jawapan die adalah die terlampau selfish n terlampau pentingkan keluarga die,,,
aku terkejut ngn jawapan tu n aku xtau nak cakap ape pastu aku just say ok je,,
aku buntu sgt2,,,
n sejak kebelakangan ni die langsung x msg n kol aku,,,
aku nampak sgt perubahan die,,die da jauh dr aku,,
aku cdey hubungan ktorg terhenti stakat ni,,
da 4 tahun kami couple,,
sgt2 cdey tp aku nk buat mcmne lg,,
xkn nk g melutut n merayu2 kt die ..
ye x?
orang da xnk,,xleh nk paksa..
ermmmm,,,
fail lg,,,yg keberape ntah,,,
nk buat mcmne dah,,,
redha je la..
aku sedar diri aku dan aku hanya la insan biase,,tak mampu nak mengubah ape2..
puas menangis  n mata da jd mata panda da ni,,,
sgt seksa,,hope si die puas ngn keputusan yang die buat ni..
moga dia bahagia di samping keluarga yang tercinta,,
untuk korg2 yang da lame kapel tu baik cepat2 kawin,,
klu x banyak dugaan,,
siyes aku ckp...



1 comment:

Cik Bucken said...

rilekkk la..pas ni usha lah yassin ke hall ke tokmat ke..