Thursday, August 19, 2010

mownink,,

salam,,ii uoll..da lame da x bkak blog ni,,sempena ari jumaat yg mulia ni,,aku akn coretkan sepatah 2 ayat tuk tatapan sume,,ermm,,bile ditambah ditolak dibahagi didarab tinggalla 8 ari lg aku berada di MARDI ni,,cdeynya nk tinggalkan tmpt bsejarah ni,,supervisor aku namenye en shaiful,,ni gmbr die




sebelah kiri skali en amin,,then en shaiful,my supervisor n tepi skali kak siti,

ha,,,da knl kan..tu la sv aku,,actually aku sonok sgt dpt under die,,tensen de gak tp njoyla,,yg tensen sgt tu bile aku dtg lmbt,,opppsss kantoi,,,hehe..ala,,dlm kul 815 br smpai,,mesti die da cri aku 1 MARDI,,kat lab org plak tu,,bile je jmpe die,,xde la die merepek x tentu hala,,sound skejap je pastu ok la,,sib baik,,hehe,,buat keje ngn die njoy la,,die join n slalu jenguk ktorg wat keje,,xla ktorg terkial2 nk wat keje,,

pastu dibantu oleh kak zalina,,die sporting giler,,wat keje ngn die x stress n syok sgt,,ilmu yg die curahkan tu sgt2 la berharga tuk aku gune mase dpn,best la,

ermm cdey tul nk tglkan tmpt ni,,bnyk kenangan antaranya kene tangkap tido ngn supervisor sendiri,,hahahahah,,da la kt lab org lain plak tu,,lps dr kejadian tu sv asyik perli je manjang,,tensen aku,,hahaha,,da ngantuk,,aku tido la,nk wat mcmne lg kn,,tmpt plak strategik plak tu,,xkn la nk sia2kn je,,tul x..tp lepas dr tu x buat da,,aku da insaf skejap,,jd student yg baik,,hehe,, caye x?

banyak ilmu yang aku dapat kat cni,,bnyk giler,,yg xtau lgsg aku da jd expert,,thanx a lot to my sv, kak zalina,kak wi,pakcik mat noor,pakcik zin, kak midah n kak siti, kak sham,aunty mary ,ramai lg la yg x sudah2 curahkan ilmu tuk aku,,aku akn hargainya smpai bile2,,winkk winkk...

No comments: