Tuesday, August 24, 2010

jemm,,

arrgghhh,,ngntuk nye..mlm ni myb aku xtido da kot coz nk siapkan report praktikal sbb esok sv nk tgk,,,padan muka aku coz nk wat last minit kan,,ni la balasannye,,awal2 x nk buat,,sv nk tgk br la  tgopoh2 nk buat,,heh..

erm,,nk story ni,,sejak 2 3 4 5 6 7 8 9 menjak ni,,,aku bengang giler bile nk g o blk keje,,,BENGANG tau x,,,
asyik jem manjang,,aku kua dr umh pkul 730 jem,,kua pkul 8 jem,,830 pun jem gak,,smpai bile hah asyik nk jem jerk,,tensen aku,,yg jem nye sebab ade simpang nk g bangi,,lps simpang tu x jem da,,nape la x bubarkan simpang bangi tu,,bagi la warga kajang nk g keje ngn aman damai,,pihak yg bkenaan tlg la pk sesuatu supaya x jem da,,xpun tutup je jalan nk g bangi tu,,bia diorg lalu jln lain,,br puas ati,,huh..

ermm k la,,aku ngah siapkan report ni pastu tdetik plak nk post kt blog ni,,saje nk lepaskan tension,,hehe..nite2,,

No comments: