Friday, April 29, 2011

kehidupan!


betul orang cakap kalau kita takde pakwe kehidupan kita akan terasa sunyi,,memang ya sangat2!!contohnya henfon kita akan sunyi sepi je..dah xde sape nak mesej ngan kita dah,,kalau dulu setiap masa asyik dok mesej je,,dari pagi sampai la petang tak henti2 dok men mesej,,sampaikan mata macam panda pun tak kisah dah,,tapi kehidupan tak semua indah,,ada yang manis dan ada yang pahit,,yang pahit tu la nak tak nak terpaksa kita tempuhi jua..tapi sekarang aku rase macam nak tuka nset aku nih pada nokia 3310 jerkkk sebab rase macam tak perlu pakai nset yang mahal2 sebab xde sape nk mesej n gayut ngan aku dah!!aishhhhh..

walaupun dah hampir 2 bulan lebih kehidupan aku kembali single,aku dah boleh terima keputusan itu,aku tak kan berpaling ke belakang untuk mencari cinta dan aku tak kan menagih cinta kepada insan yang tidak memerlukan aku,,aku perlu terus kan kehidupan seperti biasa,,andainya dia menyayangi aku,,dia x kan sanggup biarkan hubungan yang dah lama terjalin terhenti sampai di sini sahaja,mesti dia cuba sedaya upaya untuk memulihkan hubungan ini kan,,tapi dia lebih mementingkan diri sendiri tanpa mempedulikan aku,,,arghhh!!!biar lah,,aku bersyukur kerana hubungan ini terhenti di sini dan bukan terhenti selepas berkahwin!!

sekarang aku x kisah takde pakwe sebab sekarang aku bahagia dengan kehidupan aku bersama keluarga yang tersayang,,mereka lah yang sentiasa bersama aku di kala aku kesedihan,,sentiasa memberi aku nasihat,,mak aku slalu cakap kumbang bukan sekor,,banyak kumbang kat luar sana,,tak payah nak mencari cinta,,biar dia datang sendiri,,ko tunggu jerkkk kat rumah,,hahahhahah,,,siotttt je,,xpela,,aku bukannya desperate sangat nak pakwe pun,,tapi kalau ada yang datang ape salahnya kan,,hahahhaha,,kalau boleh nak yang romantik n penyayang okeh!!!tak mo yang ati kering!!!hahahhahha..kidding ya!!

sekarang ni aku abis kan masa ngn family n kengkawan,,haaaa,,bila sebut kengkawan aku de bende nak cete!hehhee,,ujung bulan 6 aku akan ke Kuching bersama kawan2 yang tercinta!!yahooo,,tiket flight da booking so aku tunggu nak pegi je ni!!tak sabar okeh!!!nak snap pic banyak2 tuk wat kenangan,,n tak lupe tok upload kt blog,,heheheheh..so korang tunggu yaa,,



No comments: