Tuesday, April 12, 2011

kechikkk haty!!

assalamualaikum,,,ahha,,selamat petang sume!!!yezzzaaa,,,,rinduuuuuunye nk tulis dlm blog nih,,,ekceli bknnye bz mane pun tapi MALAS nk tulis,,aishhh,,asyik malas je aku ni,,bile nk hari2 rajen nih!!!

ok,,dengan tajuk yang tertera di atas nih nampak la aku tengah hangen satu badan,,tak la fully hangen,,sikit je la,,bacang-bacang je...hehe,,

ekceli aku kechikkk haty ngn family aku,,ngan mak aku n kakak aku,, bila nak keluar g mana2 mesti diorg suruh aku bersiap dulu sebab diorang cakap aku lambat bersiap!!aisssshhhh,,,x suka betul aku,,mana ade aku make up sampai 3 jam,,sekejap aje okeh,,,aku just pkai foundation, bedak,blusher, ngan eyeliner je,,mana ade lebih2 yeee,,n tak lameeeee pon,,,cume 5 minit je tawwww.. tp diorng mesti ckp lame,,mungkin sebab aku pkai selendang kot,,yela kalo pkai selendang kompem2 la nk kene lilit tengkuk sampai 34 kali kan kan kan,,mungkin sebab tu kot,,tp ekceli aku bersiap tak la lame sangat kot!!siyes taw x..huhu..sabo fieda sabo!!hehe,,

4 comments:

Gda Hanum said...

PE Kate ko kay mini telekung je pidot..;)

fIEda DiDa said...

tak moooo!!!mcm bunde dlm cete indon la plak,,aishhh!!!!cadangan lain plishhh!!

Gda Hanum said...

haha. adooii..lau cadangan len, lagik lame kot tempoh mase ko kene amek kay tudung tu. kunk dorang2 tinggalkan ko terus.

fIEda DiDa said...

tu ahhhh...
diorg kne time aku seadanya lah,,
aku mmg ambik mase tuk bsiap kan,,
so nk x nk trime je la,,kan kan kan..