Friday, January 14, 2011

140111

SERBA SEDIKIT TENTANG DIRI SAYE,,
  • ekceli aku ni simple je,,x cerewat sgt pun,,sume pkai men belasah je,,xde nk memilih,,makan pun x cerewat pun,,
  • pendiam n suka wat hal sendiri..tak suke masuk campur hal orang lain..xde mase dennn,,hahahahah
  • aku lagi sayangkan kawan-kawan aku dr pakwe aku sendiri sebab bagi aku kawanlah tempat tuk mengadu, kongsi suka duka ,,, epy laa..bagi aku kawan adalah segala-galanya.
  • pemikiran aku skrg ni da mature dari sebelum2 ni..dulu aku suka wat bende bukan2 tanpa memikirkan kesan die tapi sekarang ni aku pikir seribu kali dulu b4 melakukannya...hope x menyesal di kemudian hari..kannn..
  • aku x suka kawan yang suka ambik kesempatan terhadap seseorang. maksud aku dia cuba ambik kesempatan untuk memenuhi kehendak atau kepentingan die. kalau x diperlukan die akan tinggal sesuka ati die jerkkk,,tak baik tauu..jangan la buat macam tu yerkk..
  • aku tak dapat menafikan yang aku ni seorang yang ego..mmg kuat la ego aku,,xde sape yang leh tandingi nya..tp mase2 tertentu la..ade yang pernah mengalah jugak.
  • bila aku minta tolong kat sape2 pastu orang tu tak nak tolong aku,,i will never never never minta tolong ngn die lagi,,hahahhahah,,burukkan perangai...ade aku kesah!!
  • aku x suka laki yang gataiiiii..dah ade awek tapi g mengorat ppn lain..macam HARAM je prangai.. pastu beri pengharapan n mainkan perasaan orang,,ingat ati manusia ni ati lembu ke? aku paling benci laki jenis macam ni budget hensem n poyo boleh dapat ape yang die nak,,sudah2 la tu,,pergi la bertaubat weiii,,jangan sampai relationship yang ko bina ngn awek ko tu terputus di tengah jalan sudah..
  • suka tengok wayang,,asal ade cete baru je aku akan g tengok tp cete2 adventure la,,xsuke cete love n cete slow2 ni.mcm lembbbss je..
  • suka berdikari. tak suka bergantung pada orang lain,,,
  • aku suke sangat bace kosmo dari paper lain coz kosmo information die padat walaupun nipis..tapi yang paling penting SEHENGET sahaja..TERBAEKKK..
  • nak sangat2 kurus,,,berat yang aku nk capai adelah 50kg,,erkkk,,,boleh capai ke?korg rase??
  • orang yang paling aku sayang adalah arwah abah aku,,aku paling rapat ngn dia,,he is very cool father,,i love him very much..
  • sgt syuke shoping,,asal ade duit lebeh je mesti aku nk g soping,,xkesah la nak beli baju kurung ke, kemeje, t-shirt, tudung, shawls or what ever yang aku nk la..
  • aku da pandai masak da..yeah!!!!!excellent okeh,,,sejak 2 3 4 menjak duk umah ni aku slalu tgk mak aku masak so dr situ la aku belaja memasak,,sekarang ni aku pandai masak nasi grg, tomyam, sup ayam, ayam masak halia n banyak lagi la,,kang aku list kt cni x abis lak,,huhhuhuhu,,
  • done doing my Degree in Biotechnology industrial..so aku harap aku akan sambung study ke peringkat master,tp x de la sekarang,,mybe pas da keje 2 3 tahun,,hope get more experince 1st,,



No comments: