Monday, October 18, 2010

19.10.2010

aii gud monink ebelybody (mcm ade org bce je blog aku nih,,hahhah)..awal tau aku bgn nih,,hehehee,,bgn2 jerk terasa nak update blog..nak cute2 kan blog aku ni,,tp stakat ni je yg aku tau..kang nk cute2  kne la explore spenuhnye,,pening gak tau nk makeup lawa2..kne ade kesabaran 100%..klu x,,hancus,,aku tgk blog kwn aku ade yg letak theme, gmbr bergerak pun ade tau..tp nk buat mcmne tu?pening gak tu..xpe,,karang pandai la tu,,hahaaha...

ekceli aku ade interview jumaat ni tp bile aku google company tu xde,,aku pelik gile,,nape x de kat internet company tu,,abis tu ape yg nak aku study klu x tau ape company tu buat,,pening gak aku pk,,last2 jln mudah,,aku mls nk g,,hahahahah,,,takut aiihh nk g,,da la sesorg lak tu,,kang tjadi bnde x elok mampuihh kang..baik duk umh je..selamat sket,,hehehe,,da la xtau tempat,,xkn la nk pkai redah je kot,,risau aku,,7 ari 7 mlm memikirkan hal ni ( padahal baru semalam cmpany tu anta email,,hahhaha)..kantoi,,,

aku xtau da nak buka ape kat tenet,,buhsan gile tiap2 ari bukak,,xde ape yg nak di explorekan da,,facebook pun da bosan gak,,xde bende yang menarik da,,aku depend pada email,,klu org komen sumthg br aku bkak,,klu x,,x bkak da,,mls da,,frenster,myspace sume aku da buang da,,,da xde feel nk men bnde2 alah mcm ni,,ntah la,,xtau nape,,mungkin xde yang spesel kot,,sbb tu x always on..yg aku slalu bkak email je la,,tgk ade keje kosong ke x,,tp biasenye everyday ade,,tp depend la pada aku nye cos,,klu x sesuai x la aku apply..

k la,,nak make up bg cantik lg my blog ni,,hopefully ade yg sudi bce,,klu xde,,,xpe la,,,waaaaaaaaaa,,cdeynye,,

No comments: